sâmbătă, 13 iulie 2013

Poveste de dragoste


Fiecare poveste de dragoste are acel ceva care defineste legatura dintre cei doi. Cu ceva vreme in urma va invitam la un concurs impreuna cu echipa Fineartmedia Romania sa ne impartasiti povestea voastra de dragoste.

Castigatorii acestui concurs au fost Dorella si Alex, doi tineri frumosi si indragostiti. Ce este mai frumos de atat? Omul are nevoie de dragoste. Viata fara duiosie si fara iubire nu e decat un mecanism uscat, scartaitor si sfasietor. Iubirea este o stofa a naturii, brodata de imaginatie. 

Din imaginile surprinse va puteti da seama foarte usor de dragostea celor doi. Cuvintele nu isi mai au rostul, dar in continuare o sa va prezint si povestea cu care cei doi s-au inscris in concurs:

Povestea noastra nu a fost interesanta la inceput, a fost prostuta, dar a devenit interesanta cu fiecare zi petrecuta impreuna.

Eu, studentul vesnic cu ochii dupa roscate. Ea, roscata care m-a facut sa imi intorc privirea si sa pierd Troleul ce ma ducea la munca. Era aceeasi fata pe care cu o saptamana o urmarisem (crezusem eu) subtil in timp ce se plimba cu parintii.

Mi-am zis in gand ca as fi cel mai fericit cu ea langa mine. Destinul a facut ca ea sa fie verisoara unei foarte bune prietene, lucru care m-a ambitionat si mai tare si care mi-a dat curajul sa o invit intr-un final la un suc. Tacuta, retinuta, tot timpul zambind, ascultand ce spun. Nu a durat mult si a inceput o adevarata poveste de dragoste. Ne-am iubit de la prima privire, am tinut-o de mana de la prima intalnire, vroiam sa o sarut fara sa par prea insistent, dar am asteptat. 

A meritat asteptarea pentru ca desi suntem impreuna doar de 1 an jumate, ne simtim de parca ne-am stii de-o viata. Am pus totul pe seama destinului si sper ca destinul sa ne uneasca pe veci. E soarele meu, e roua diminetii, e cea care imi da incredere si ma face sa iubesc si sa ma simt iubit, e motivul pentru care zambesc, e tot ce poate fi mai bun in viata unui om.

Dragii mei, povestea voastra sa continue in acelasi mod pana la adanci batraneti! Bucuati-va de fiecare clipa petrecuta impreuna! 












Multumesc tuturor! A fost o placere sa colaborez cu voi!

In rolurile principale :

Indragostitii Dorella & Alex

Makeup Alice Black


Accesorii Demoazele Art

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu