duminică, 7 februarie 2016

Balerinii - n# 1 pe lista de prioritati


Nu stiu voi cum sunteti, dar pana acum ceva vreme nici nu puteam concepe sa nu port tocuri. Simteam ca ma dor picioarele daca alegeam o pereche de incaltaminte fara toc. Nu ma regaseam deloc in astfel de tinute, dar uite ca a sosit vremea sa o traiesc si pe asta :) 

Nu stiu cum sa va explic, dar cu siguranta sunt printre voi cateva care ma inteleg perfect.

Daca ar fi sa imi numar ce incaltaminte am fara toc, pai cred ca imi ajung degetele de la o mana...si aici intra si adidasii pentru sala :)

M-am decis - primavara asta vreau sa dau o sansa si balerinilor sau pantofilor cu talpa joasa. Stiu ca un toc cat de mic ofera o alta tinuta, dar eu sunt convinsa ca poti avea un look extrem de cochet si fara tocuri. 

Iata cateva exemple.

Voi ce preferati? Pantofi cu toc sau balerini?

Pe curand!

Claudia 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu