luni, 1 februarie 2016

Micutele printese ...in curand in atelierul Demoazelei ♥




Dragele mele,

Trebuie sa recunosc ca in ultima vreme una dintre bucuriile cele mai mari pe care mi le aduce pasiunea mea pentru handmade este faptul ca am parte de din ce in ce mai multe micute demoazele cochete pentru care realizez cu mare drag diverse accesorii sau tinute.

Frumoasele rochii sau fustite tutu se potrivesc perfect papusicilor. Tot ce pot sa va spun este ca nu exista bucurie mai mare decat atunci cand vezi rezultatul final si mai ales pe micutele printese care poarta creatiile mele.Sunt fermecatoare de fiecare data.

Anul acesta am primit niste provocari extrem de frumoase de a realiza  niste rochite de poveste pentru micutele mele demoazele cochete.

M-am documentat si am decis sa impartasesc si cu voi cateva imagini care mi-au placut. Abia astept sa vad ce rezultate vom avea in cadrul atelierului nostru.

Mmmm...ce provocare frumoasa avem ♥

Vrei ca micuta ta printesa sa aiba o aparitie de poveste ? In acest caz, nu ezita sa ne contactezi pe adresa de email demoazele.contact@yahoo.com.

Daca doriti sa descoperiti noutati din cadrul atelierului nostru va asteptam cu mare drag pe siteul nostru - www.demoazeleart.com 

Pe curand,

Claudia 





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu