duminică, 26 aprilie 2015

O noua pasiune...pantalonii


Salutare tuturor !

Am revenit cu o noua postare si astazi trebuie sa va marturisesc ca am o noua...pasiune : pantalonii. Da - m-ati inteles perfect! Stiu ca poate pentru cei care ma cunosc asta poate parea ceva iesit din comun, dar este adevarat. Pana acum ceva vreme eram mega pasionata (si inca sunt ♥ ) de tot ce tine de subiectul rochii si fuste.Nu imi concepeam o tinuta chic fara un asemenea element, dar m-am inselat. Nu va imaginati ca nu aveam asa ceva in garderoba. Aveam, dar nu reprezentau acel "ceva" care sa ma atraga.

Stiu ca poate suna ciudat ca pana la varsta asta sa nu imi placa jeansii si alte tipuri de panatloni, dar nah...omul cat traieste invata. Initial cand i-am marturisit prima oara sotului meu ca trebuie sa imi iau niste jeansi pentru vara asta, s-a uitat la mine ciudat si apoi a inceput sa rada  - " Nu cred. Ai nevoie pentru tine? Sau cauti un cadou?".

Cred ca din fraza asta s-a inteles tot. Dar sunt convinsa ca ma voi descurca si cu aceasta abordare.

Momentan  sunt in cautare sa descopar perechile ideale de pantaloni cu imprimeu/simpli/jeansi, care sa imi placa. Mi-am selectat cateva imagini care mi-au placut in timp ce exploram pe Internet. 

Daca aveti ceva sugestii de unde pot achizitiona ceva asemanator, va multumesc anticipat.

Pe curand ,

Claudia ♥






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu