duminică, 21 februarie 2016

Pe dos ♥


Salutare dragele mele demoazele cochete,

Ce s-a mai intamplat pe aici? :) Din pacate, in ultima vreme am fost extrem de prinsa in diverse proiecte si nu am mai avut parte de momentul meu de rasfat alaturi de voi.

Ca sa ma revansez fata de perioada in care am lipsit, am decis sa impartasesc cu voi astazi ceva care mie imi place foarte tare. Priviti cu atentie imaginile din acest articol. Observati ceva deosebit? ...Da, asa ma gandeam si eu...Frumoasele acestea poarta puloverele invers si mi se pare extrem de chic.

In momentul in care am descoperit aceste imagini, trebuie sa recunosc ca poti sa ai stil si sa oferi acel ceva prin lookul tau daca ai un pic de creativitate. Ador cum arata puloverul purtat invers, in special daca vorbim de cele cu taietura in V.

Ati alege sa purtati un astfel de look?

Pe curand,

Claudia









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu