miercuri, 17 august 2016

Din vacanta adunate - Grecia ♥


Salutare si bine v-am regasit!

Dupa o lunga pauza luata de blog, imi era tare dor sa scriu si sa va impartasesc diverse. Pentru mine ultimele luni au fost precum un carusel de emotii, idei si sentimente, avand in vedere ca in curand in familia noastra isi va face aparitia bebe. :)

De curand am revenit din vacanta si recunosc ca am avut parte de momente superbe, avand in vedere ca aveam alaturi de mine persoane dragi si stiind ca si bebe este alaturi de noi.

Timp de doua saptamani ne-am bucurat de razele calde ale soarelui, de apa marii si de clipe de veselie si voie buna in zona Arkoudi, care este o zona linistita a Greciei, dar cu peisaje de poveste.

Am profitat din plin de aceste momente si mi-a placut extrem de mult sa explorez zona impreuna cu prietenii. Ahhh...sa nu uitam de mancare :) Trebuie sa recunosc ca este senzationala si merita sa va rasfatati la restaurantele locale care va ofera mancare specifica realizata cu produse cultivate chiar de catre ei.

Trebuie sa va specific ca pe langa sporturile practicate de obicei la mare, pentru cei care iubesc caii va recomand sa vizitati centrul de echitatie din zona. 

Mai jos gasiti mai multe imagini di vacanta. Enjoy it!

Pe curand, 

Claudia 









































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu