miercuri, 12 octombrie 2016

♥ Pasiunea mea sunt papusile cu un Strop de Magie ♥



Salutare,

Astazi vreau sa revenim in lumea minunata a copilariei si sa avem parte de un Strop de Magie. De cand in viata noastra am aflat ca va aparea micuta demoazela, trebuie sa recunoastem ca atat eu, cat si sotul meu, nu ne imaginam ca putem trai astfel de sentimente de nedescris. 

Cum luna urmatoare micuta bebelusa va aparea pe lume, am inceput sa ne pregatim de sosirea ei. Binenteles ca am inceput sa decoram camera micutei demoazele si ne-am dorit tare mult sa o personalizam asa cum ne pricepem noi mai bine. Intr-o postare viitoare o sa va prezint cateva imagini.

In cautarile mele de elemente care sa intregeasca camera fetitei, am descoperit lumea de poveste a Ionelei Anastasoaei, care se numeste Strop de Magie. Ce pot sa va spun este ca m-am indragostit pe loc de tot ceea ce face Ionela si imediat am stabilit cu ea detaliile pentru cateva elemente care urmau sa ajunga la noi pentru micuta demoazela.

Ne doream ca prima ei papusica sa fie ceva deosebit si Ionela ne-a realizat ceva ce a fost peste asteptarile noastre. Stiam ca trebuie sa fie frumoase, dar cand le vezi in realitate sunt de-a dreptul magice.

Cu multa pasiune si migala, Ionela a realizat niste minunatii pe care sunt convinsa ca fetita noastra le va iubi. Cand am primit coletul cu papusa si pernele decorative pentru iubita noastra, am fost mai rau precum un copil mic care se bucura de aceste jucarii. Nu imi puteam lua ochii de la ele.

Ce este cel mai important sa stiti este ca aceste jucarii sunt realizate din elemente hipoalergice si sunt pictate manual. La Atelierul Strop De Magie pot personaliza papuselele create, asa cum doriti! Nu trebuie decat sa lasati un mesaj cu dorintele voastre.

Mi-am dorit tare mult sa va fac cunostiinta cu Ionela si a rezultat acest interviu minunat. Pe aceasta cale ii multumesc inca o data si v-o recomand cu mult drag ♥

Lectura placuta!




I:Eu trebuie sa recunosc ca ador creatiile tale si sunt indragostita de tot ceea ce realizezi. O sa te rog sa le spui si cititoarelor noastre mai exact cine esti si care este pasiunea ta?
R: Ma numesc Ionela Anastasoaei, am 34 de ani si sunt o iubitoare de frumos. Trebuie sa recunosc ca pasiunea mea cea mare este arta vestimentara, iubesc tot ce inseamna acest domeniu (, schite vestimentare, procesul de creatie a unei haine, arta, make-up, creatii, trenduri, street style).


I: Cum a luat nastere acest colt de rai numit Strop de Magie?
R: Acest colt de rai “Strop De Magie” (va multumesc pentru aceasta caracterizare) a luat nastere dintr-o pasiune mai veche a mea, din copilarie, si anume aceea de a face haine papuselelor mele. M-am jucat mult cu papusile in copilarie si imi facea o deosebita placere sa le confectionez haine. Astfel papusica “Strop De Magie” este o combinatie a celor doua pasiuni ale mele : papusile si arta vestimentara.


I: Care este mesajul pe care doresti sa il transmiti prin intermediul pasiunii tale?
R: Prin ceea ce fac urmaresc sa transmit un mesaj foarte important parintilor, acela de a ne invata copii sa aprecieze si sa aleaga jucarii de calitate, impecabil lucrate, durabile , care dezvolta copilului simtul artistic .


I: Iti amintesti prima creatie? Despre ce este vorba si cum ai ajuns sa o realizezi?
R: Fiecare papusica pe care o confectionez este speciala si unica, si din ce in ce mai frumoasa , mai cocheta, deci le iubesc pe toate la fel de mult.

Deci, daca ma intrebati de prima creatie, pot spune ca a fost una care a iesit dupa foarte multa munca, dupa multe incercari, si a fost cea mai putin reusita dar de acolo au inflorit toate celelalte deci da, prima papusica a fost de fapt cea mai speciala.



I: Faci ceea ce ai visat sa faci sau faci ceea ce faci doar pentru ca imprejurarile te-au adus aici?
R: Pentru prima data in viata mea, pot spune cu mana pe inima ca fac ceea ce vreau si ce imi place cu adevarat, si pentru asta ma consider un om foarte norocos.


I: Daca ar trebui sa oferi un singur sfat unui copil despre viata, care ar fi acela?

R: Este sfatul pe care il ofer propriului meu copil: “Fii mandru de ceea ce esti, de pasiunea ta si urmeaz-o atata timp cat te face fericit”

I: Care este cea mai frumoasa amintire de-a ta din copilarie? Ce o face atat de speciala?

R: Ma repet, dar cea mai frumoasa amintire a mea din copilarie este la bunici, pe o patura, sub nuc, facand hainute la papusi (eram foarte vesela ca primisem ac si ata si aveam voie sa le folosesc).


I: Care este proiectul tau de suflet?
R: Tot ceea ce fac in acest moment prin marca Strop De Magie fac cu mare drag si pasiune, deci pot spune ca Strop De Magie e proiectul meu de suflet.


I: Care sunt materialele preferate si cum decurge o zi in cadrul atelierului tau?
R: Mie personal imi plac materialele fine, delicate (bumbac, matase , cashmir, voal), iar culorile preferate sunt rozul “prafuit” si verdele pal al “primaverii”. Gusturile mele se regasesc in multe dintre creatii, dar tin si foarte mult cont de dorintele clientilor mei.

O zi la Atelierul Strop De Magie incepe intotdeauna cu o cafea fierbinte si un pix si o agenda in mana. In felul acesta ma organizez cel mai bine. Pe agenda apar de fiecare data mai multe task-uri decat pot fi facute in acea zi , dar imi place mult sa ma autodepasesc si asta ma ajuta.

Zilnic incerc sa adun cat mai multe sugestii si idei de la cei care ma urmaresc, chiar multe din ideile de produse provin de la ei, si pentru asta le multumesc foarte mult.

I: Din experienta ta, care sunt cele trei elemente care pot face o jucarie handmade atractiva?

R: O jucarie handmade atractiva trebuie sa fie utila, frumos colorata si sa aiba ceva unic si special.


I: Cum iti promovezi aceste produse? Participi la targuri de profil? Unde te pot gasi cititoarele noastre?
R: Principala metoda de promovare a produselor este pagina mea de Facebook (https://www.facebook.com/stropdemagie/); grupurile specializate pe acest gen de produse, targuri, site-uri de profil.

I: Cu ce ne vei surprinde în continuare? La finalul acestui interviu, ce mesaj doresti sa transmiti cititoarelor noastre?

R: Am foarte multe proiecte in derulare, la care lucrez si care cred ca, prin unicitatea lor, vor surprinde intr-un mod foarte placut, de aceea invit pe toti cei interesati de frumos sa imi urmareasca activitatea : https://www.facebook.com/stropdemagie/


Tu ce pasiune ai? Care este visul tau? Vrei ca si ceilalti sa cunoasca povestea ta? Nu ramane decat sa imi trimiti un mail pe adresa demoazele.contact@yahoo.com.


Abia astept sa va cunosc povestile ♥ 

Pe curand, 

Claudia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu