vineri, 2 martie 2018

Am trecut doar sa va salut ♥




Am realizat ca nu am mai apucat sa scriu de foarte multa vreme pe blog. Din pacate , timpul nu mi-a mai permis sa reusesc acest lucru, desi imi era tare dor sa fac asta.

Astazi, pur si simplu , reusind sa ma eliberez un pic si in timp ce nazdravana isi face somnul de frumusete am decis sa imi astern gandurile.

Da, am trecut sa va salut si sa imi fac mie promisiunea ca voi reincepe sa postez mai des.

Astazi nu mi-am ales o tema anume, ci am vrut sa va reamintesc faptul ca este foarte important sa faceti ceea ce va place. Timpul este extrem de scurt si este pacat sa il irosim cu lucruri care nu ne fac placere. Nu ma refer la un domeniu anume, indiferent ca discutam de o relatie care nu va prieste, de un loc de munca care nu va satisface sau pur si simplu va doriti ceva anume si tot amanati.

Trebuie doar sa te aduni si sa actionezi.

Pentru mine , ultimul an jumatate aproape a adus schimbari radicale in viata mea din mai multe puncte de vedere, dar indiferent de situatie, am ales sa ma bucur de fiecare clipa si daca a fost vreun moment mai greu, am mers mai departe si am luat-o ca pe o lectie.

In aceasta perioada am invatat multe lucruri, am trait sentimente minunate, am ras , am plans si am ales sa fiu eu insami  si sa multumesc pentru faptul ca suntem sanatosi si ca ne putem bucura de viata.

Sunt extrem de recunoscatoare pentru faptul ca am cunoscut persoane de la care am ce invata si pe care le apreciez .

Dar cel mai minunat lucru care ma face fericita este sa o stiu pe Selene sanatoasa si sa ii vad zambetul de strengarita pusa pe sotii. ♥

Mergi cu incredere in directia visurilor tale. Traieste viata pe care ti-ai imaginat-o!Nu exista niciun motiv pentru care sa nu-ti urmezi inima. Timpul tau este limitat, asa ca nu il pierde traind viata altcuiva. Nu lasa zgomotul opiniilor altora sa iti inabuse vocea interioara.


Pe curand,

Claudia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu