miercuri, 20 februarie 2013

Draga primavara, te astept! ♥


Nici nu imi gasesc cuvintele sa imi exprim nerabdarea cu care ma gandesc la primavara. Mi-e atat de dor de razele soarelui, de pomii infloriti, de ciripitul pasarilor, de tot ce inseamna revenirea la viata a naturii.

Cu multa vreme in urma, o prietena imi zicea ca odata cu venirea primaverii parca ma transform. Atunci mi se parea o gluma, nici nu am bagat in seama aceste vorbe, dar in momentul in care a venit primavara mi-am dat seama cat de adevarate erau cuvinetele ei. In fiecare dimineata de primavara ma bucuram de razele soareleui care strabateau pe fereastra si apoi abia asteptam sa ies in oras si sa petrec cat mai mult timp in aer liber. Ador plimbarile J Da recunosc ca imi place sa ma plimb, in special pe jos, tocurile nu sunt un impediment pentru asta. Imi place sa observ ce este in jurul meu, sa simt aerul primavaratec si sa savurez fiecare clipa.

In momentul in care primavara isi face aparitia , automat ma eliberez de hainele grele si groase de iarna. Paltoanele si gecile trec intr-un loc in dulap si incepem sa creionam tinute cat mai vaporoase, colorate si pline de feminitate. Ma simt libera precum pasarea cerului.

La mine se aplica regula de a ma imbraca in fuctie de starea de spirit J Daca ma simt plina de voie buna si am dispozitia necesara imi aleg mereu culori vesele, pline de expresivitate, rochii inflorate, imprimeu si accesorii pe masura. In momentele cele mai putin inspirate aleg culori mai terne, trec prin nuante cenusii, bleumarin si uneori negru.

Primavara aceasta personal am ales culori puternice, combinatii indraznete, imprimeuri, material inflorate. Fiti feminine si indrazniti mai mult ! Sezonul care urmeaza ne permite sa facem combinatii care mai de care mai deosebite ! Alegeti o geaca din piele care sa o combinati la o rochie pe corp sau o rochie inflorata si o pereche de pantofi cu toc !

Nu uitati de accesorii pe masura : esarfe, bijuterii, pozete colorate, pantofi…si lista poate continua  :)

Draga primavara, te asteptam cu drag si nerabdare !

Pe curand

Claudia

PS : vino mai repede  ♥ ♥










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu