luni, 24 august 2015

#DetoxClean9 - experienta mea


Salutare, oameni minunati!

Am revenit si asa cum am promis azi o sa va impartasesc experienta mea legata de programul pentru detox de la Forever. In urma cu ceva vreme am scris in cateva articole despre cat de importanta este o cura de detox pentru organism. 

Detalii gasiti aici.

In momentul in care am hotarat ca vreau sa tin aceasta cura de detox, trebuie sa recunosc ca am avut o perioada extrem de grea, cu multa oboseala adunata, program haotic, cat despre alimentatie ...da m-ati prins si aici...tot haos.

In principiu sunt destul de organizata si echilibrata cand vine vorba de sanatate, alimentatie, sport si restul, dar DA vine un moment in viata cand totul o ia razna...nu stiu voi cum sunteti, dar eu nu sunt perfecta si nici nu vreau, vorba cantecului.

Cand am luat decizia sa incep acest program mi-am stabilit urmatoarele :

- sa regasesc echilibrul pe parte de alimentatie, sport si sa las deoparte din obiceiurile proaste;

- sa imi recuperez energia si sa pot realiza lucrurile care imi plac;

- sa elimin oboseala care pusese stapanire pe mine;

- sa am un corp sanatos, un ten luminos si de ce nu ...sa mai scap si de ceva surplus.

Dupa ce am discutat cu Andreea Gruia, "antrenorul meu" de la Forever, cum imi place sa o numesc, a inceput marea aventura. Nu o sa va spun ca este usor si e floare la ureche pentru ca nu este. Trebuie vointa, disciplina cat de cat si chiar daca apar tentatiile amintiti-va de ce ati ales sa incepeti acest program.

Trebuie sa stiti ca pentru acest program primiti supravegherea din partea celor de la Forever, daca sunt necesare detalii sau orice alte informatii cu mare drag o sa va ajute. Pentru mine personal a fost foarte important sa stiu ca o am pe Andreea sa ma sustina si sa o intreb zilnic cate ceva. 

Clean 9 Forever conține Aloe Vera Gel (2 buc.), Forever Therm şi Forever Garcinia Plus (3 blistere) si Forever Lite Ultra, la alegere ȋntre ciocolată şi vanilie. Pe langă produsele care compun acest pachet, se mai regasesc un manual care va indruma ȋn folosirea lui, un shaker şi un metru de croitorie pentru a vă masura periodic şi pentru a evalua progresele făcute.

      De asemenea ȋn manualul de folosire al produsului se afla şi o listă cu sugestii despre alimente ce pot să vă ajute sa tineți o cură de detoxifiere fără sa vă facă să suferiți de foame. Pachetul Clean 9 se completează de asemenea cu un program de exerciții fizice de minim 30 minute, plimbări uşoare, multă bună dispoziție şi o gândire pozitivă.

Buunnn...si acum sa trecem la viata reala :

Ziua 1 : ma trezesc super zen, buna dispozitie, binenteles pregatita sa mut muntii :) In primele doua zile am decis sa tin cura de detox asa cum era mentionata in manual - sa consum doar produsele incluse in pachetul primit de la Forever.

Avand in vedere programul incarcat, in prima zi nu mi-am dat seama ce se petrece. Am baut multa apa (undeva la 3l) si am respectat cumintica pasii.

Ziua 2 : Idem ziua 1, dar energie mai scazuta , dar eu tot cu optimismul dupa mine eram. Cel mai important lucru pentru mine era ca discutam cu cei din jurul meu despre programul in care eram inclusa si am primit sustinerea lor.

Cred ca stiti si voi cum e cand se mai trezeste careva si vine sa te terorizeze ...dar hai ...ia o prajitura :)) ce poate sa iti strice la dieta ta?

Ei bine...strica si trebuie respectati pasii intocmai.

Ziua 2 trecea senina , cand deodata la mine in birou am decis sa mergem a doua zi la masa. Dap...sa vedeti ce ganduri iti pot trece prin cap.

Pe langa asta - nu uitati de apa. Multa apa este necesara si extrem de importanta.

Ziua 3 : A venit ziua cand pe langa produsele din pachet, aveam inclusa o masa de 600 de calorii. Yuupppyyy am zis eu ...numai bine ies cu colegii mei si nu beau numai apa, respectiv ceva shake de-al meu.

Cu toate ca nu am simtit senzatie de foame, sincer ma cam treceau ganduri ca nu cumva sa ma ia o foame maxima si sa nu imi mai scot capul din vreo cateva platouri :)))

Nu a fost deloc asa. Chiar a fost mai bine decat ma asteptam. Mi-am luat o salata de cruditati si piept de pui la gratar, alaturi de nelipsita apa.

Cu apa nu a fost greu, deoarece am prins niste zile foarte calduroase si era chiar necesar.

Ziua 4 : O daaaa :)) fuguta la cantar si ce sa vezi ? Deja 2 kg sunt topite. Nu spun ca este usor, dar rezultatele te motivează sa mergi mai departe, ignor tentatiilor si pozitie de neclintit :)

Cu siguranta cunoasteti sentimentul :)

In zilele 3 - 9 asa cum am mentionat pe langa produsele din pachet , este inclusa si masa de 600 de calorii si totul devine mai simplu. Desi ma repet, nu am simtit senzatie de foame, programul fiind foarte bine gandit si iti ofera necesarul zilnic.

In zilele care au urmat ce pot sa va zic este ca totul mi-a intrat cumva in rutina zilnica si incercam sa imi stabilesc anumite detalii ca puncte de referinta.

La mine a fost cumva ciudat deoarece am prins si cateva zile de vacanta in programul de detox, dar a fost bine pana la urma. Am luat dupa mine cele necesare si m-am descurcat excelent dupa parerea mea.

Da, recunosc ca unii se uitau intrebator la mine pe terase cand toata lumea era cu limonade si alte bauturi alese, dar eu cu apa mea si mai turnam si ceva prafuri in pahar :))) Da...am avut si momente haioase.

Dupa zilele 6, respectiv 9 este important sa va cantariti. Este un sentiment minunat in momentul in care vezi ca nu stai pe loc si ai rezultate. Rezultatul final : 4.5 kg pierdute în 9 zile.

Pe langa greutate redusa, trebuie sa recunosc ca la finalul programului ai o energie maxima, plus eu cel putin am avut o stare de optimism, liniste si satisfactie.

Pe mine m-a ajutat acest program recunosc si spun cu mandrie ca am reusit sa imi indeplinesc obiectivele stabilite initial.

Sper sa va ajute si pe voi, iar daca aveti nevoie de detalii suplimentare, va astept cu mare, mare drag!

Pe curand,

Claudia

PS : un mic secret care pe mine ma ajuta mereu. Daca nu am starea de spirit cea mai buna de pe Pamant incerc sa o imbunatatesc. Cum? Aleg din dulap tinute care sa ma binedispuna si sa ma simt bine. Incercati o data - la mine merge mereu. Culorile chiar sunt magice :) Si inca ceva ... Zambiti cat mai mult! O sa atrageti zambete inapoi si o sa aveti un buchet de voie buna ♥ 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu