luni, 28 martie 2016

Pasiunea mea sunt oamenii si florile ♥


Primavara este in aer. La fel si dragostea si bucuria de a trai. Primavara, cand avem totul sau nimic si credem din nou in minuni  si in noi inceputuri.

Imi face mare placere sa descopar pas cu pas cat mai multe detalii marunte in jurul meu care sa imi bucure sufletul. De cand au aparut Demoazelele si pasiunea mea pentru handmade, viata mea s-a schimbat enorm. Mi-am dat seama ca trebuie doar sa deschid ochii larg si sa apreciez tot ce imi apare in cale.

Demoazelele mi-au oferit si cel mai mare dar : acela de a cunoaste oameni minunati, cu diverse pasiuni de la care am avut de invatat multe. Imi place sa le ascult povestile, uneori sa ma regasesc in anumite detalii si sa ma bucur de faptul ca am avut placerea sa cunosc persoane deosebite.

Astazi o sa lansam seria de articole prin intermediul carora o sa cunoastem povestea unor oameni extrem de talentati si detalii despre pasiunea lor. 

Nici nu va imaginati cata bucurie mi-a adus inca de la inceput aceasta serie de povesti. M-am bucurat enorm sa vad cum cei din jurul meu reactioneaza extrem de pozitiv la ideea mea si faptul ca am posibilitatea sa va fac cunostiinta treptat cu oameni dragi si pasiunile lor.

Se spune ca nu pierzi niciodata un vis, ci se transforma intr-o pasiune. Sunt momente in viata cand intram intr-un joc in care lasam creativitatea si  pasiunea sa se imbine, .fiind motivati de anumite sentimente si ganduri sa mergem mai departe. La inceput pasii sunt timizi, dar apoi iti dai seama, din adancul sufletului, ca asta este ceea ce te face fericit si prin intermediul pasiunii tale ai posibilitatea sa aduci bucurie si pe chipul celor din jurul tau.

Povestea de astazi este despre o fata cu maini extrem de iscusite care iubeste oamenii si florile. Din acest sentiment a luat nastere pasiunea ei si a gasit o modalitate prin care sa imbine aceste doua elemente , aducand zambete pe fata oamenilor  si colorandu-le ziua. In toate creatiile ei se poate observa cata pasiune depune si faptul ca fiecare floare duce mai departe un gand bun din partea ei si multa dragoste.

Este modul prin care ea comunica cu cei din jur, modul prin care imparte sentimente si zambete, bucurandu-se de fiecare moment.

Florile sunt simboluri frumoase ale naturii, prin care ne arata cat de mult ne iubeste.Daca nu ai fost niciodata miscat pana in strafundul sufletului de o floare rasarita primavara, probabil ca sufletul tau nu a cunoscut vreodata inflorirea.

Da....Astazi totul este despre iubire, oameni, flori , culoare, optimism si multa voie. Haideti sa o cunoastem pe Geta, dar si locul unde isi lasa creativitatea si pasiunea sa zboare  - Flores del Amor ♥ 


I : As dori sa incepem acest interviu prin a-mi spune cateva cuvinte despre tine.

: M-am nascut  in orasul operelor lui Brancusi , Tg-Jiu, am studiat la Colegiul Ecaterina Teodoroiu, iar facultatea m-a adus in aces minunat oras de pe Bega.

M-am indragostit de Timisoara si am decis sa mi dezvolt  o cariera in acelasi loc in care am studiat. In prezent lucrez la o banca si chiar daca, poate la prima vedere ar parea ca meseria mea nu are nimic in comun cu pasiunea mea pentru flori, ei bine, eu pot spune ca pentru mine, puntea de legatura intre cele doua sunt oamenii. Iubesc oamenii si ador sa le aflu povestile de viata. Sunt genul de persoana care se imprieteneste destul de repede cu oamenii inca de la prima intalnire si  in functie de cat sunt si ei de deschisi pot sa ii ascult ore intregi. Pe de alta parte si mie imi place sa impartasesc oamenilor din experientele mele de viata. Consider ca unul dintre cele  mai importante lucruri  in viata este sa ai grija de sufletul tau. Nimeni nu pleaca de pe acest pamant dincolo cu lucrurile materiale  si de aceea cred ca  trebuie sa fim mai buni unii cu ceilalti si sa incercam sa daruim cat mai multa iubire oamenilor din jurul nostru .

Sunt o persoana impulsiva, sociabila, copilaroasa, creativa, romantica, careia ii place sa ii rasfete pe cei din jur ori de cate ori are ocazia si sa ii faca sa se simta speciali.



I : Cum ai descoperit pasiunea ta pentru flori?

R : Pot spune ca dragostea pentru flori mi-a fost transmisa de tatal meu . Imi amintesc cu drag , cum in copilarie ne rasfata in fiecare duminica ,pe mine si pe mama mea,  cu cate un buchet.

 Pasiunea mea pentru flori am descoperit- o acum un an, cand din dorinta de a face surprize din suflet  si unice prietenilor mei  s-a nascut  ideea de a personaliza aranjamente de flori.

Asa am ajuns sa imbin iubirea pentru flori , latura mea creativa si dorinta de a darui mai mult decat un simplu buchet de flori.


I : Care este secretul acestei pasiuni?

R : Secretul acestei pasiuni este IUBIREA pentru flori si oameni. Dupa parerea mea ea este un dar de care trebuie sa ne bucuram, fiind motorul tututor lucrurilor frumoase.

Dorinta mea de a aduce zambete pe fata oamenilor  si de a le colora ziua, m-a adus in punctul in care, la cererea lor, am ajuns sa ii insotesc si la alte evenimente importante din viata lor. Buchetele create spun povesti speciale, marcand poate o dorinta, un sentiment, o etapa din viata,  si mai important, ele dubleaza bucuria clipei, ramanand mereu legate de un moment unic , atat pentru cel care le ofera cat si pentru cel care le primeste.

 I : Cum ai ales numele brandului tau si ce semnificatie are?

R : Atunci cand am ales numele, m-am gandit in primul rand la motivul pentru care am inceput sa  fac aceste aranjamente si cum raspunsul la aceasta intrebare a fost iubirea, asa s –a nascut si numele “Flores del amor”.

Asa cum dragostea este limbajul pe care il intelege orice inima, asa si florile sunt mesagerii iubirii.


I : Care este mesajul pe care doresti sa il transmiti oamenilor prin intermediul acestei pasiuni?

R : Multi oameni nu inteleg placerea si satisfactia pe care o are cineva atunci cand daruieste. Fie ca este vorba de timp, resurse, atentie sau orice fel de ajutor, daca sunt daruite din suflet, se vor intoarce inzecit.

Indrazniti  sa va urmati sufletul. Indrazniti sa va descoperiti. Indrazniti sa va urmati visele si ele se vor transforma incet, incet in rezultate ce nu va vor dezamagi.


I : Care sunt florile tale preferate si de ce?

R: Daca ma intrebai asta acum cativa ani ti-as fi raspuns, trandafirii galbeni, acum in schimb, raspunsul este :toate florile. De ce? Pentru ca pentru mine, acum  fiecare floare are “suflet”.

I :Ce te inspira cand realizezi diverse aranjamente florale?

R : Desi pare un raspuns banal: oamenii ma inspira!  

Deoarece incerc mereu ca aranjamenetele realizate sa spuna o poveste, ele reprezinta in cea mai mare parte temperamentul persoanei si detaliile pe care le aflu despre persoana pentru care creez aranjamentul. Toate acestea corelate poate cu  o melodie, o imagine dintr-un film, un personaj sau natura  sunt mici detalii care fac diferenta si dau nastere creatiei finale. 


I : Care este modalitatea prin care iti faci cunoscute produsele?

R : Cea mai buna modalitate de promovare  a fost cea facuta de prietenele mele si cum prietenia are acelasi efect asupra oamenilor pe care-l are soarele asupra florilor, asa si sustinerea si recomandarile lor m-au ajutat  sa dezvolt aceasta pasiune.

I : Pana unde visezi sa ajungi cu pasiunea ta? Ce planuri ai pentru viitor?

R : E mult spus planuri de viitor, deoarece nu m-am gandit inca la asta.

Deocamdata imi doresc sa ajung sa creez cat mai multe aranjamente care sa incante, sa bucure, sa suprinda, sa infrumuseteze vietile celor din jur.


I : La fel cum o floare nu poate inflori fara soare, la fel si un om nu poate trai fara iubire. Ce parere ai despre acest enunt?

R : Este adevarat.  Pentru mine iubirea este cea  mai mare forta din Univers. Din iubire pentru oamenii din jurul meu s-a nascut si pasiunea mea pentru flori.


I : Unde te pot gasi doamnele sau domnisoarele care doresc sa te cunoasca sau sa isi achizitioneze diverse aranjamente florale de la tine?

R : Pe pagina mea: Flores del Amor, pe pagina de Facebook.

I : Ce mesaj ai pentru cititoarele noastre la final de interviu?

R : Fiecare dintre noi aduce ceva unic in lume; de aceea fiecare dintre noi avem ceva unic de oferit celor din jurul nostru.



Va recomand cu mare drag sa alegeti Flores del Amor si va astept in curand cu alte minunatii!

Tu ce pasiune ai? Care este visul tau? Vrei ca si ceilalti sa cunoasca povestea ta? Nu ramane decat sa imi trimiti un mail pe adresademoazele.contact@yahoo.com.


Abia astept sa va cunosc povestile ♥ 

Pe curand, 

Claudia




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu