joi, 6 august 2015

Unghiute colorate - Consuela Nail Design


Trebuie sa recunosc ceva - avand in vedere faptul ca mereu mesteresc in atelierul Demoazelei nu prea am acordat atentia necesara unghiutelor mele. Toata ziua fiind cu clestii in mana, diverse materiale metalice, chiar nu mi se parea ca pot sa am o manichiura perfecta si sa imi si vad de ale mele in paralel.

Daca imi faceam unghiile, cel mai enervant lucru mi se parea  faptul ca mereu reuseam sa mi le stric, sa le zgarii. Pana la urma, intr-una din zilele trecute, sora mea mi-a recomandat o solutie perfecta care ma va ajuta sa am si manichiura frumoasa si sa mesteresc in continuare cu drag si spor - oja semipermanenta.

Ne-am facut programare si uite asa am ajuns la Consuela, care are niste maini tare iscusite. Este foarte talentata si realizeaza niste manichiuri minunate. Cand am ajuns la ea si a trebuit sa ma decid asupra manichiurii, parca eram un copil intr-un magazin de dulciuri. Culori care mai de care mai atragatoare, diverse modele, nici nu stiam ce sa aleg.

Avand in vedere ca am si un format mai micut la unghii, am ales nuante de roz, un model dragalas si care sa se potriveasca cu acest sezon estival. Sora mea a ales un model mai colorat, iar la final, ambele eram foarte entuziasmate. Abia asteptam tura viitoare sa vedem ce modele mai alegem.

Pe langa imaginile cu manichiura noastra, am selectat alte cateva modele care mi-au placut. Daca veti vizita pagina de facebook a Consuelei acolo o sa gasiti mult mai multe modele, dar si detalii despre pasiunea ei.

Unghiile ofera eleganta mainilor tale, infrumuseteaza-le !

Va recomand cu drag mainile iscusite ale Consuelei ! 

Pe Consuela o gasiti pe pagina ei de  facebook - Consuela Nail Design

* Pentru moment serviciile de pedichiura nu sunt disponibile. Lista de preturi este actualizata *













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu