luni, 7 decembrie 2015

Praga, orasul sufletului meu ♥

 

Salutare, oameni frumosi!

Am revenit cu proaspete si pregatita sa pun in aplicare proiectele stabilite.

Vacanta a fost de vis si m-am reintors cu drag in orasul pe care il iubesc asa de mult. Sincera sa fiu nu aveam planificat, dar a fost o surpriza pe sufletul meu cand am aflat destinatia.

In momentul in care am ajuns, mi-am dorit sa imi las bagajele la hotel si sa incep deja sa ma bucur de frumusetile orasului Praga.

La pas, am colindat toate locurile atat de dragi si eram entuziasmata de parca le vedeam pentru prima data. Poate si pentru ca atunci cand am mers prima oara in acest oras era toamna, iar acum am prins inceput de iarna. Orasul era deja acoperit in straie de sarbatoare, iar la fiecare colt erau detalii care iti faceau cu ochiul. 

Parca spiridusii lui Mos Craciun decorasera orasul cu elemente care mai de care. 

Chiar daca vremea a fost destul de rece, nu ne-a luat din entuziasmul nostru nici macar un pic. Cu cat inaintam pe strazile orasului, parca peisaje de poveste se asterneau in fata noastra. 

Turta dulce, miros de vin fiert, bunataturi felurite te asteptau la piata de Craciun, iar seara cand luminitele se aprindeau totul capata o stralucire aparte. Magia cuprindea orasul si te invaluia cu farmecul ei.

Si acum cand ma gandesc....daaaa ♥ abia astept urmatoarea vizita...poate intr-un alt anotimp si astfel o sa iti descopar o noua fata, orasul meu drag!

In continuare va las sa admirati cateva imagini din vacanta :)

Cu drag,

Claudia 




















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu