marți, 15 decembrie 2015

Pulover cu imprimeu - da sau nu?


Eu sunt o mare fana a imprimeurilor in general, iar cand vine vorba de pulovere as alege pe cele mai traznite. 

Chiar daca afara este din ce in ce mai frig, eu nu renunt la culori. Imi place sa am mereu o pata de culoare care sa imi intregeasca tinuta, evitand sa aleg monotonia. Am descoperit ca putem integra in tinutele noastre puloverele cu print extrem de simplu, dar trebuie putina atentie la celelalte elemente alese.

De exemplu, imi place sa combin un pulover haios cu o fusta uni , dreapta si cizme inalte :) Cum vi se pare?

Un astfel de pulover scoate orice tinuta din anonimat.De asemenea, te încurajam sa incorporezi in garderoba ta puloverele cu ornamente. Pietrele, paietele si franjurile sunt cateva dintre elementele preferate de decor ale creatorilor.

Voi alegeti sa purtati astfel de pulovere sau mergeti pe linia clasica?

Pe curand,

Claudia 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu