joi, 31 decembrie 2015

Punct si de la capat! Bine ai venit, 2016! ♥



A venit si ziua de astazi. Sincer....nu imi imaginam ca timpul poate trece cu asa viteza peste noi. Se adevereste tot mai mult ca timpul zboara fara sa ne dam seama.

Este ultima zi a anului 2015. Este vremea sa facem bilantul evenimentelor de peste an si sa ne stabilim noile planuri. Asta daca nu ati facut-o deja.

A fost un an bun sau nu? Am auzit anul acesta ca nu exista bun sau rau. Exista doar bun si mai putin bun. Desigur, o parte dintre voi poate afirma ca asta e varianta optimistului - sa vezi mereu partea plina a paharului.

Da, am avut parte de evenimente si momente unice, de oameni frumosi si sentimente pe masura, dar am trait si clipe mai putin frumoase, care cred ca isi au rostul lor si care pe de o parte m-au facut mai puternica.

Alergam zilnic dupa diverse, dar trebuie uneori sa ne mai oprim si sa privim in jur. Anul acesta a fost contracronometru pentru mine. O avalansa de evenimente mi-au bucurat sufletul, dar totodata au fost si momente in care a trebuit sa ma ridic si sa las in urma ce nu a fost sa fie.

Noul an ...simt ca o sa fie stralucitor :) Da, trebuie sa visezi si sa ai sperante! Un nou capitol se asterne in fata noastra si va trebuie treptat sa completam paginile sale.

Sa o luam incet! Nu ne grabeste nimeni sau cel putin - asta ar trebui sa ne impunem! Treptat, sa ne uitam in jur si sa apreciem ceea ce avem! Sa multumim pentru faptul ca suntem sanatosi, ca avem pe cei dragi aproape si pentru toate acele detalii care ne fac viata mai frumoasa.

Ce pot sa imi doresc pentru anul care vine? Hmmm...am o lista de dorinte, dar in top imi doresc sa am sanatate si in acest fel sunt convinsa ca restul vine de la sine.

Imi mai doresc sa am alaturi de mine toate persoanele dragi, carora le multumesc pentru sustinere si pentru faptul ca exista. In ciuda faptului ca uneori nu apuc sa imi manifest aprecierea pentru fiecare in parte, trebuie sa stiti ca va iubesc enorm si ma bucur ca va am alaturi. Toti - familie si prieteni. ♥

Sa avem un an de poveste!


Fie ca anul nou sa-ti aduca mai multe zambete decat impotriviri, mai multe reusite decat infrangeri si mai multe impliniri decat te-ai gandit vreodata. 

La multi ani!

Cu drag,

Claudia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu