duminică, 6 decembrie 2015

La multi ani de mos Nicolae ♥


Salutare :)

M-am intors cu forte proaspte si sunt gata sa pun in aplicare planurile carora doresc sa le dau viata de ceva vreme. 

Am decis sa realizez o postare astazi pe blog in primul rand sa urez La multi ani celor care poarta numele Sfantului Nicolae, dar totodata sa va arat ce il astepta pe sotul meu in afara de cadoul deja pregatit.

Asadar sa o luam pas cu pas :)

La multi ani tuturor care isi sarbatoresc onomastica astazi! Fie ca aceasta zi de sarbatoare sa te ajute sa descoperi minunea unei vieti implinite alaturi de cei dragi tie.

 Sper ca sarbatoarea Sfantului Nicolae sa fie semnalul unui nou inceput, sa aveti parte de un drum presarat cu bucurii, impliniri, sanatate, fericire si mai ales... multa dragoste!

In al doilea rand, mi-am dorit sa va impartasesc o parte din cadoul care il astepta pe sotul meu si care cred eu a fost ceea ce l-a impresionat cel mai mult. Imi doresc tare mult ca toata lumea care primeste cadouri din partea mea sa simta ca aceste daruri vin din suflet. I-am pregatit o mica surpriza prin care i-am multumit pentru tot ceea ce a realizat anul acesta, pentru faptul ca ma iubeste si stiu ca il am langa mine.

Ce parere aveti de aceasta idee de cadou?

Mi se pare perfecta daca doriti sa transmiteti persoanelor dragi cateva mesaje. In acest mod mesajul ajunge la destinatie si il poate pastra, iar de cate ori doreste sa il revada o poate face.

Sa aveti o zi de poveste si sa ne bucuram de aceste momente impreuna ♥

Pe curand,

Claudia 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu