luni, 14 noiembrie 2016

♥ Asteptand-o pe Selene ♥




“Stii tu ce inseamna sa fii copil? Inseamna sa crezi in dragoste, sa crezi in frumusete, sa crezi in credinta. Inseamna sa fii atat de mic incat spiridusii sa ajunga sa-ti sopteasca la ureche.” 

Se spune ca fiecare copil este un inger trimis de catre Dumnezeu si nu cred ca exista o minune mai mare decat venirea unui sufletel pe lume. Cea mai mare bogatie din aceasta lume sunt copiii, mai mult decat toti banii din lume si toata puterea de pe pamant. 

Din momentul in care am aflat ca in familia noastra va aparea o micuta bebelusa, nici nu va pot descrie cata fericire s-a asternut peste noi. Nu ne puteam dori nimic mai mult decat sa vina pe lume sanatoasa. Am profitat de fiecare clipa si am luat totul asa cum a venit, pentru ca asta este cel mai important lucru - sa ne bucuram de scurgerea timpului deoarece nu il mai putem da inapoi si nu poti recupera astfel de clipe pretioase.

Chiar daca a fost ceva nou pentru noi si urmeaza multe alte provocari minunate, am pasit impreuna ...timid...si am sperat ca de fiecare data sa facem alegerea cea mai buna pentru micuta noastra. Incercam sa invatam din mers si de fiecare data ne orientam dupa glasul inimii.

De-a lungul perioadei de sarcina atat eu, cat si sotul meu, am intrat intr-un carusel al sentimentelor pe care nici nu ni-l imaginam ca exista. Suntem convinsi ca urmeaza perioade din ce in ce mai frumoase. Sufletelul a crescut treptat si in curand o sa facem cunostiinta cu micuta comoara, o sa putem sa o strangem in brate si sa ii oferim toata dragostea noastra.

De fiecare data cand ma gandesc la micuta din burtica,  imi imaginez cum arata chipul ei, ochisorii, cum o sa aibe zambetul si momentul in care o s-o vedem pentru prima oara.

****
Scumpa noastra Selene, ai aparut precum o raza de soare si abia asteptam sa te cunoastem, sa te imbratisam, sa iti fim alaturi si sa te ajutam sa te bucuri de tot ce este frumos pe lume.

Suntem extrem de emotionati pentru primele momente alaturi de tine, dar iti promitem ca te vom iubi si te vom proteja mai presus de orice.

Nici nu ne inchipuiam ca poti iubi la infinit si poti trai astfel de momente, dar aparitia ta este cel mai frumos cadou.

Iti dorim sa ai parte de sanatate in primul rand deoarece am invatat ca in viata asta este lucrul cel mai important, sa fii om bun, sa stii sa apreciezi adevaratele valori si sa te bucuri de toate frumusetile care exista in lumea asta mare.

****


In continuare va las in compania imaginilor surprinse de catre draga noastra prietena, Diana. Pe aceasta cale ii multumim tare mult pentru aceasta sesiune minunata si tot ce pot sa va spun este ca ea chiar creaza amintiri unice. 

Va recomand cu mare drag sa accesati pagina ei de facebook unde puteti gasi imagini realizate cu mult suflet si pasiune - Diana Stancu Photography.

Totodata multumim tare mult Strop de Magie pentru minunatia de papusa realizata special pentru bebelusa noastra. ♥ 

Promitem sa va tinem la curent cu noutatile.


Pe curand ,

Noi 3 ♥


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu