duminică, 19 ianuarie 2014

Portret cu dragoste


Salutare tuturor

Astazi mi-am inceput ziua cum nu se putea mai bine : o intalnire cu o prietena draga, Alice Black, despre care v-am mai povestit in postarile anterioare. 

Anul trecut in vara impreuna cu sotul meu am dorit sa facem ceva special cu ocazia implinirii celor trei ani de la casatorie si am avut parte de o sedinta trash the dress cum nu se putea mai speciala. Detalii gasiti aici

O experienta superba alaturi de niste oameni deosebiti, printre care si Alice.

Astazi am primit printre primele cadouri de pe acest an si anume un portret de cuplu pe format A2. Este foarte pretios pentru noi, stiind cate sentimente si amintiri placute transmite. Este minunat sa stii cum sa realizezi acest lucru : sa dai viata unor sentimente si amintiri, cuprinse in spatele unei realizari artistice de acest gen. 

 Salvador Dali spunea ca desenul reprezinta sinceritatea din arta. Nu este posibil sa trisezi. Este ori bun ori rau. 

Si aici nu il contrazic deloc. O persoana talentata poate sa transmita multe prin munca sa, ajungand sa te faca sa vezi dincolo de limite. Asa este si Alice. O persoana optimista, plina mereu de voie buna, ambitioasa si cel mai important - foarte talentata si cu un simt artistic deosebit.

Draga mea Alice, iti multumim pentru acest minunat portret. 

Are o semnificatie aparte pentru noi si iti doresc mult succes! Sunt convinsa ca talentul tau te va duce departe, acolo unde meriti!

* detalii pentru portrete - Alice Black0727 578 717 *





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu