duminică, 3 mai 2015

Momentul de meditatie


Initial nu imi planificasem sa scriu astazi, dar in calatoria mea virtuala am descoperit niste fraze care te fac sa meditezi un pic inainte sa treci mai departe. Le impartasesc cu voi.

Nu stiu voi, dar eu sunt mereu contra cronometru, mereu pe fuga si foarte rar imi gasesc un moment de respiro. In momentul in care trebuie doar sa stau si sa nu fac nimic, am impresia ca imi lipseste ceva si trebuie sa imi gasesc o ocupatie. Mda...ciudat. De aceea, mi-am impus niste reguli care sa mai domoleasca acest ritm alert si sper sa imi iasa.

Vreau sa ne oprim pentru o secunda si sa privim in jur. Ce parere aveti? Cerul astazi este senin si privindu-l am simtit nevoia sa visez. Florile de sezon te imbie cu mireasma lor delicata si numai prin simpla lor prezenta te binedispun. 

Respiram adanc...a trecut o secunda...Ce facem? Eu zic sa ne prelungim acest "lux" si sa ne acordam o perioada mai mare pentru noi si lucrurile care ne fac fericiti. Ne permitem acest lux? Eu zic ca DA. Chiar daca timpul alearga, trebuie sa il pretuim la maxim.

Da...da...ne grabim sa ne indeplinim toate obligatiile. Dar toate astea cu ce rost? Haideti sa ne bucuram de ce avem, nimic nu este vesnic si trebuie sa pretuim ceea ce avem, sa fim rescunoscatori pentru tot ceea ce am primit de la viata si cel mai important sa traim fiecare moment la intensitatea meritata.

Stiu ca poate suna ca un cliseu si mereu auzim asta in jurul nostru, dar de data asta poate trebuie sa facem ceva. Tine doar de noi, asta trebuie sa retineti!

Nu-mi pasa de perfectiune si alinierea standardelor, vreau sa ma bucur in felul meu de tot ce ma inconjoara. Daca simti ca acel ceva te bucura, atunci actioneaza si nu te lasa oprit de prejudecatile celorlati!

Lasati visele sa prinda aripi !

Duminica minunata sa fie!

Claudia















2 comentarii:

  1. Cata dreptate ai !! Avem nevoie mai des de astfel de zile ,in care sa ne bucuram de lucrile simple si marunte dar care ne aduc atata fericire !!!!11

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Intr-adevar trebuie sa ne acordam mai mult timp pentru frumusetile marunte care au o extrem de mare valoare :)

      Sa ai o zi minunata!

      Ștergere