sâmbătă, 9 mai 2015

Niciodata destui !


Ei...da...Bun...astazi o sa discutam despre un subiect sensibil. Noi , femeile, avem asa cateva mici pasiuni...Ok, ok...cateva placeri " nevinovate ". 

Daca ar fi sa il intreb pe sotul meu v-ar lamuri imediat cat de nevinovate sunt aceste mici pasiuni ale mele. :) Una dintre ele sunt pantofii, in special cei colorati sau cu diverse imprimeuri. Pur si simplu, am impresia ca o astfel de alegere transforma o tinuta intr-o secunda. Indrazneste sa alegi culori puternice in acest sezon si nu vei regreta!

Mie, de exemplu, imi place foarte tare in momentul in care port o rochie uni sa asortez automat o pereche de pantofi intr-o nuanta contrastanta (galben cu albastru electric, mov cu portocaliu, verde cu rosu) sau cu imprimeu. Sunt acel "ceva" care imi ofera un look diferit.

Daca aleg sa port o rochie cu imprimeu, incerc sa asortez o pereche de pantofi intr-o nuanta care sa se potriveasca cu un detaliu de pe rochie.

Va plac pantofii colorati? Ce nuante va plac cel mai mult?

Astept cu nerabdare raspunsurile voastre.

Pe curand!

Claudia















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu