sâmbătă, 2 mai 2015

Tinutele favorite ale saptamanii


Dragele mele, m-am decis ca la finalul fiecarei saptamani sa va prezint tinutele care mi-au placut. Iata cateva dintre cele selectate pentru saptamana care se va incheia. In principiu am ales tinute casual - chic, care contin elemente colorate, nelipsitii pantofi cu personalitate, imprimeuri, sacouri in nuante vibrante, printuri, fustele mulate sau maxi , bluze lejere si binenteles pantalonii skinny.

Ce parere aveti si vreau neaparat sa stiu care tinuta va place cel mai mult?

Astept cu nerabdare raspunsul vostru.

Pe curand!

Claudia










3 comentarii:

  1. superbe toate ,insa cel mai mult imi palce nr 1 si nr 3 :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie a doua imi place cel mai mult:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Super ;) Ma bucur tare mult ca ati descoperit tinute pe gustul vostru. Va multumesc si va doresc sa aveti un weekend minunat! ;)

    RăspundețiȘtergere