duminică, 18 octombrie 2015

Palaria - favorita mea pentru toamna ♥


Dragele mele, daca ar trebui sa va decideti care este elementul cel mai chic al toamnei cum ati raspunde? 

Din punctul meu de vedere unul dintre must have-urile acestui sezon sunt palariile. De ce? Sunt extrem de cochete, schimba radical o tinuta, sunt la moda, pot avea diverse nuante care mai de care si  ne protejeaza in momentele mai racoroase. Trebuie sa aratam bine in ciuda vremii morocanoase. :)

Palariile sunt stylish, elegante si seducatoare. Trebuie doar sa alegem ceea ce ni se potriveste ♥

Eu spun DA palariilor in acest sezon si voi incerca sa gasesc pe cea potrivita mie :)

Pe curand,

Claudia 










2 comentarii:

  1. Si eu spun Da palariilor, dar si esarfelor cu print tartan, le adooor ❤️❤️✌🏻️

    RăspundețiȘtergere
  2. Si euuuu ♥ Merg in weeend sa vad ce imi gasesc :) te pup, draga mea :*

    RăspundețiȘtergere