duminică, 25 octombrie 2015

Schimbarea - singura constanta ?


In ultima vreme au aparut in calea mea situatii care mai de care. Unele extrem de placute, altele nu chiar atat de placute, dar am preferat sa iau totul asa cum a venit si sa inteleg partea buna din toate.

In momentul in care trebuie sa schimbam ceva in viata nostra suntem mereu reticenti, chiar daca urmeaza sa avem uneori rezultate pozitive. O strangere de inima tot exista. Oare ne vom descurca? Oare o sa fac fata? Uneori aceasta reticenta ne impiedica sa mergem mai departe.

Ne place mereu sa avem un plan bine pregatit de acasa si totul sa decurga ca atare. Dar v-ati gandit vreodata ca poate schimbarea este singura constanta din viata noastra?

Timpul trece pe langa noi cu o viteza tulburatoare si fara sa ne dam seama ne antreneaza intr-o schimbare continua, chiar daca avem impresia ca avem parte de stabilitate in viata noastra. 

Pentru multi dintre noi, schimbarea poate sa aiba conotatii negative deoarece vine cu o oarecare doza de incertitudine. Ne simtim mult mai bine cu lucrurile pe care le stim deja, care sunt in zona noastra de confort. Schimbarea insa face parte din viata de zi cu zi si ea are loc indiferent daca ne dorim asta sa nu. Ceea ce putem sa facem este sa profitam de schimbare si sa vedem partile pozitive ale acesteia.

Unii oameni nu doresc schimbarea, iar acest lucru este in regula atata timp cat sunt fericiti. Atunci cand nu mai suntem fericiti si ne opunem schimbarii practic ratam sansa de a avea o viata implinita.

Daca ceva se schimba si nu merge conform planului, mi-am propus sa nu cedez si sa ma intreb de ce tocmai mie mi s-a intamplat. Pur si simplu, imi adun gandurile si sentimentele, ma ridic si privesc increzatoare mai departe, sperand ca am invatat ceva din asta si data viitoare o sa fie mai bine.

Mi-am dat seama ca nu mereu se intampla cum si cand iti doresti, ci trebuie putina rabdare si totul vine la vremea lui. Consider ca toate schimbarile care ne apar in cale, fie bune sau mai putin bune, au ca si scop sa ne intareasca si sa ne pregateasca pentru ce urmeaza.

Imi plac provocarile si nu imi vad viata fara astfel de diversiuni. Depinde numai de noi cum alegem sa traim. Este adevarat ca poate este necesar si un gram de noroc, dar norocul uneori ni-l mai facem si noi.

Schimbarea sentimentelor este o schimbare de destin.Orice vis maret, incepe cu un visator.Aminteste-ti intotdeauna ca ai in interiorul tau, puterea, rabdarea si pasiunea pentru a atinge stelele si a schimba lumea. 

Inca un lucru pe care trebuie sa ni-l reamintim, este ca fiecare dintre noi este unic in felul sau si este normal sa reactionam diferit la schimbare. Tine de fiecare sa decida ca este mai bine pentru el.

A exista inseamna a te schimba; a te schimba inseamna a te maturiza; a te maturiza inseamna a te slefui la nesfarsit. Intreaga viata este un experiment. Cu cat faci mai multe experimente, cu atat mai bine.Trebuie sa ne asumam un risc indiferent de rezultat.

Cel mai frumos lucru legat de ziua de azi este ca ai sansa sa o faci mai frumoasa ca cea de ieri. 

Pe curand,

Claudia 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu