marți, 19 ianuarie 2016

Prietena noastra in acest sezon - parka


Gerul care ne-a acoperit in ultimele zile este neprietenos si credeti-ma ca nu imi doresc decat sa stau in mijlocul patului, acoperita pana in gat. Si o cana de cacao cu lapte...si mai vreau si o carte ...si mai vreau sa privesc si ceva emisiuni la tv...

Mdaaaa.....visele mele suna bine. Nu? Da stiu...trebuie sa ma incumet sa infrunt frigul si cum altfel decat extrem de echipata.

Am tot cautat pe internet care este cea mai buna alternativa in acest sezon si am descoperit jacheta parka. 

Parka militareasca a reusit sa devina un articol must-have in garderoba feminina inca din anul 1959, cand revista Vogue a proclamat-o "piesa fashion a momentului". Chiar daca in ultimii ani parka a pierdut teren in fata altor haine specifice sezonului rece, iata ca acum, aceasta jacheta a avut parte de o revenire spectaculoasa, fiind purtata obsesiv de catre cele mai faimoase fashion-icon-uri internationale.

Eu sunt adepta unui stil vestimentar extrem de feminin, rochiile si fustele fiind nelipsite . Poti renunta pentru o clipa la mantouri si cape, in favoarea unei geci parka, cu un croi cat mai simplu. Poart-o alaturi de fuste plisate si cizme pana la genunchi sau cu o pereche de botine, si ai obtinut cea mai chic tinuta feminina.

Ce parere aveti?

Pe curand,

Claudia









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu