miercuri, 2 septembrie 2015

Cum sa ai parte de pantofi personalizati?


Nu stiu la voi cum este...dar eu mereu reusesc sa imi distrug pantofii. Eram chiar dezamagita ca imi stric periodic tocurile...daca mai calc intr-o denivelare si se juleste tocul mai ca nu imi pica fata pe asfalt. Ma gandeam intotdeauna...Pffff....inca o pereche distrusa. Nu o sa ii mai port.

Dar ultima data m-a fulgerat o idee. Daca la pantofii carora le-am julit tocul, o sa fac eu un artificiu si ii repar?

Si uite asa ma ajuns sa imi imbrac tocurile julite cu diverse imprimeuri si arata ca o pereche nou nouta. Am fost mega fericita cand am refacut prima pereche, apoi parca imi venea sa modific tot ce prind. :)

Am gasit cateva proiecte DYI pe care le impartasesc cu voi :)

Voi faceti astfel de repartii traznite?

Astept parerile voastre!

Pe curand,

Claudia 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu