marți, 22 septembrie 2015

Pasiune pentru home deco ♥


Salutare,

Zilele trecute ma gandeam cu nostalgie cum acum mai bine de un an ne mutam in casa noua. Ce bine suna...acasa ♥ Un loc numai al tau unde sa te simti minunat !

 Cei care ma cunosc stiu destul de bine ce imi place cel mai mult atunci cand merg intr-o locuinta...Sa am cat mai multa lumina. Ador locurile luminoase, aerisite, care sa imi ofere senzatia de libertate. 

Chiar daca ne-am mutat acum ceva vreme, inca mai avem cateva mici detalii de schimbat si recunosc ca o sa imi bag putin nasul si voi mesteri diverse decoratiuni pe care o sa vi le prezint in viitorul apropriat.

Nu stiu voi cum sunteti, dar mie imi face placere sa stiu ca am realizat ceva cu mana mea si apreciez extrem de tare rezultatul final. Ador sa urmaresc emisiuni in care prezinta diverse trucuri de restaurare a obiectelor vintage sau unde poti afla pur si simplu cum sa realizezi diverse lucruri.

Pana atunci va las sa va delectati privirea cu cateva imagini pe care le-am descoperit si care imi plac enorm!

Pe curand,

Claudia 

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu